woensdag 25 maart 2020

Enkele kiekjes van de juffen die ook in hun kot moeten blijven #blijfinuwkot#

Enkele kiekjes van juf Lieselotte. Ik ben al veel gaan fietsen met mijn man en ondertussen zitten mijn dochters op hun paard. Ook al geschilderd, geknuffeld met mijn konijn
en gewerkt voor school.   Soms moet ik wel eens uit mijn kot om boodschappen te doen voor mijn mama die 82 jaar is en om opvang te doen op school.







Hier enkele kiekjes van juf Annick.  Zoals je ziet heb ik ook al veel voor school gewerkt, heb ik ook geschilderd en van het zonnetje genoten.  Ik ga ook af en toe naar school om opvang te doen. 






Zo, wij proberen het nuttige aan het aangename te koppelen en hopen dat jullie dat ook doen.  We missen jullie allebei heel erg, maar zien op scoodle dat jullie ook goed voor school werken.
Trotse juffen ! Dikke , dikke knuffel, juffie Lieselotte en juf Annick :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten