woensdag 1 april 2020

Groetjes van juf Charlotte

Hallo iedereen!

Ook ik heb eindelijk mijn weg gevonden naar deze blog, sorry voor de vertraging maar ik had ergens een fout gemaakt...
Ik wil ook even zeggen dat ik jullie erg mis ondanks dat ik maar één dag bij jullie in de klas sta. 
Mijn maandagen zijn veel leuker met jullie erbij hoor :-).

Ik heb ook enkele foto's van wat ik al gedaan heb deze periode. Ik hou mij vooral buiten bezig met mijn diertjes, lees wat boeken, ga veel sporten en werk natuurlijk ook wat voor school hé!

Ik ga straks veel dingen op de blog posten (een inhaalmomentje) dus zal ik jullie wat stalken, sorry hiervoor ;).

Blijf goed voor jullie gezin en jezelf zorgen, geniet straks van jullie verdiende vakantie en hopelijk tot binnenkort!

Groetjes
Juf Charlotte


Lang leve mijn mama die helpt om de weide van de paardjes
in orde te brengen.
Samen met mijn mama iets speciaal maken... 

                              
Dagelijkse wandelingen met mijn kleine viervoeter, Lotje.

Mijn grote vriend begint terug zijn winterhaar te verliezen...
Dus dagelijkse poetsbeurten zijn onmisbaar!


En mijn kleine spruit heeft natuurlijk ook heel graag aandacht. Hij is een beetje mijn knuffelvriendje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten